Zdar draci, otázka spíš pro šneky Chci si vyrobit něco podobnýho, jako prodávaj na FM asi za 124 dollarů : https://www.flyinmiata.com/fm-o2-signal-modifier.html Ale s nákladama tak 10 dollarů Co si o tom myslíte? Díky za poznatky!
Miata 1992 1.6 turbo-fun GReddy original turbo kit
Podle tech. schématu toho spínače a FM modifieru jsou naprosto stejný. Akorát FM má připojený drátky a vývod na atm. tlak Vlastně po tom chci, aby se ECU hodila do open modu jen při přetlaku, když bude podtlak, tak spínač bude seplý a auto se bude chovat normálně
Miata 1992 1.6 turbo-fun GReddy original turbo kit
Ak to cheš a to asi chceš spraviť celkom lacno a z vecí ktoré kupiš hadam všade máš 3 možnosti:
- snimač tlaku oleja, tranzistorovy spínač naladený na zopnutie prave pri 1bar(pozitívny tlak v saní), tranzistor zopne relatko, a relatko napoji napatie z napäťového deliča(dva odpory) do ECU - 1bar Map snímač z takmer hociakého auta, zvyšok je totožný s predchodzím riešenim až na to že tranzistor zopne prave pri 5V zo snímača - tlakový snimač z brzdoveho valca z motorky/traktora/starších aut priamo napojený na relátko na ktorm bude spominaný napäťový delič
nastavenie napäťového deliča je najlepšie spraviť pri jazde autom a logovaní signálu z lambda sondy.
Dalšie možnosti ako napríklad mikrokontrolér sú komplikovane v tom že potrebujež RC filter na vyfiltorvanei PWM signalu z mikrokontroléra dostatočne na to aby ho original ECU brala ako analogový signál aj napriek tomu, že má pravdepodobne vyššiu samplovaciu frekvenciu ako PWM výstup mikrokontrolera.
Přesně podle Grega mě to napadlo a dokonce jsem sehnal i stejnej spínač Spíná už od 0,4 psi a vydrží až 30psi. Takže mejch 7psi od turba nebude problém Dneska jsem dělal pár testů jenom s vypínačem a auto jede mnohem líp a nástup tlaku je skoro hned. Jinak mám hroznou turbodíru Až to zapojím, tak dám vědět
Ahoj, pracuji na dvou způsobech zároveň jedno řešení, které popisuješ i s konkrétním snímačem a druhé trochu propracovanější... tak jsem zvědavý, co nám z toho vznikne
To jsem rád, že nejsem sám A jestli to není tajné, tak mi prozraď tu propracovanou verzi Jinak dnešní testování proběhlo úspěšně a kdybych nemusel pořád zapínat a vypínat spínač, tak jsem si to i užil
Miata 1992 1.6 turbo-fun GReddy original turbo kit
to MiataTurbo: jaký máš přesně setup? Propracovanější varianta by měla být inspirovaná originálem Mazdaspeed... nic tajného na tom není, jen mě zajímá, jak jim to funguje v originálu .