m8rinek píše:A přitom je to tak snadné, stačí kus drátu, na konci háček a prostrčit mezi oknem a střechou a odemknout si... Práce na 30minut i s hledáním drátu. Viď TeeJay
Fernie píše:Nebo je ještě dobrý, naučit se způsob, jak si vykrást auto. Vyzkoušeno za vás.
Protože stejně jako drzko mám od auta jen jeden jedinej klíč a ovládání, tak pro mě neexistuje možnost jako "dojet si domů pro druhý klíče"... a tak si dávám sakra pozor.
Ale přesto se mi jedné ledové lednové noci podařilo ve stresu zabouchnout klíče do kufru se zamčeným autem...
11 večer, 7. leden, sněží, a teď co, že jo. Shánět zámečníka? Rozbít okýnko? Ne, ne. Nechal jsem se hodit domů (bylo to kousek), poradil se s m8rinkou a dal na jeho radu. Takže jsem vzal v garáži drát, udělal na jeho konci zpevněnej háček a vyrazil se svítilnou za Mazdou. Drát jsem prostrčil kolem okna (leč to šlo blbě díky hardtopu), 20 minut se snažit trefit na zámek dveří u kliky (měl jsem jen tenkej drát a hrozně se houpal a ohýbal kolem těsnění okna) a u hlavního tahu z Novýho Bydžova na Hradec jsem v 1 ráno s baterkou kradl vlastní auto... a úspěšně ho ukradl. Divím se, že na mě kolemjedoucí nezavolali policajty
Takže moje doporučení - sežeň příště drát
@Vhml, moc nechci, aby nešel otevřít kufr, pokud auto neodemknu, a navíc, nevím, jak NB, ale NBfl se opět samo zamkne, pokud po odemčení dálkáčem do několika vteřin nezatáhnu za kliku dveří. Takže můžu dálkáčem odemknout auto, pak kufr a když nepůjdu do auta ale jen do kufru, auto se během té chvilky, co se budu hrabat v kufru, stejně samo zamkne.
Je to zabezpečení, aby nikdo nemohl z auta nic ukrást, zatímco vykládám svůj mega nákup ze tří nákupních vozíků do velkého kufru mého velkého auta. Jo, zrovna u MX-5 silně postrádá smysl... ale aby bylo odemčení kufru závislé na odemčení dveří, to moc nechci.