Tož jsem si chtěl minulý týden udělat výlet s beskydskou smečkou. Nadržen ráno vyjedu a po pár kilometrech na mě začne svítit kontrolka dobíjení, tak to otočím a jedu domů - po všem tom laborování mne opustil klíňák č.1 = alternátor + vodní pumpa. Blbec jsem si vůbec neuvědomil tu vodní pumpu a normálně dojel.
Zjištění doma nepřekvapivé - zánovní řemen (nebo spíš jeho trosky) se válejí před chladičem a motorový prostor i podběhy jsou pochcané
Takže jsem si uvědomil to s tou vodní pumpou a začal strašně klít a nadávat si. Po kontrole hadic a chladiče jsem nabyl dojmu, že skrz chladící systém asi k úniku nedošlo a zhostily se mne temné myšlenky - takže auto na podvál a šlo k odborníkovi. Jinak na řemenu byl patrný kopanec - pravděpodobně se mu něco připletlo do cesty.
Po rozebrání naštěstí bylo zjištěno, že pouze střelila pumpa a motor je snad OK. Tudíž auto dostalo novou pumpu, když už bylo všechno dole tak i nový rozvodový řemen - přestože ten "starý" tam je snad jen 7000km. Zároveň bylo zfotodokumentovýno, jak "bezpečně" bohatá směs power kartyza předchozí léta motor krásně zahnojila. Už abych tam měl ten MS...